upp med handen!

Tjingeling! Idag är det lördag, godisdag. Som alla andra dagar i amanda olofssn's liv. Idag var det även en familia dag och med mig hem kom en tröja. Ska ta ett kort på den sen så den är redo att flytta in i min garderob.

Vad händer annars idag? Ja det var en jävligt bra fråga. Kanske en sväng till hbg senare ikväll/natt. Annars har jag inga roliga nyheter att dela med mig. Pappa anser att jag ska sitta still så mina ben återhämtar sig. Kanske tar och lyssnar på honom. Är helt slut i benen. Och jag behöver kraften för nu börjar min 2 veckors praktik, hela veckor. 8 timmar om dagen, 5 minuters rast. Är det livet?

Nej, livet är en varm dag, hög musik, en kall cider i handen, benen nakna och fötterna i gräser. Kommer denna sommaren bli som den förra, kommer vi hitta tillbaka till varandra? Fortsätta det vi påbörjade förra sommaren, aldrig avsluta det. Bara fortsätta. Kommer jag kalla allting stek, grogga ur plastglas och lyssna på skåplåten tillsammans med dig? För det, det är vad jag kallar livet

Kommentarer
Postat av: jennie katt

<3

2011-08-05 @ 13:14:44
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0