varför inte liksom?

Vad ska jag igentligen skriva om dagen? Jag har ingen aning! Jag är överlyckligt glad, otroligt chockad och ja, GLAD! Fy fan vad jag är glad!! Jag och ida anmälde oss för ett tag sen till modell för en dag och dom ringde i måndags, vi sa ja. Så där satt vi idag, helt nervösa. Jag har nog aldrig svettats så mycket som jag gjorde just i det ögonblicket hon berättade för mig att mitt hår skulle klippas av. För ett ögonblick tvivlade jag, men sen tänkte jag ''va fan''. Och jag tänkte rätt. Håret åkte av, det är i fyra olika färger, fluffigt, uppklippt, tufft och jag är supernöjd. Så TACK TACK TACK, åter TACK! Det var en skit bra dag, en minnesfull dag. Amanda olofsson, första gången som röhårig, första gången som riktigt snyggt kortklippt och första gången som jag. Livlig, snygg och full med glädje. Jag är så nöjd och jag är så glad. Jag har tagit lite kassa bilder, i väntan på dom riktiga kommer som vi tog idag :) här kommer en:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0