we are golden

Då har det gått några timmar av denna måndagen. Och jag har hunnit med en del. Åkte till praktiken, men åkte hem lika snabbt igen. Tur att dom har koll och så ju.. Jag har pratat med min rektor, fixat bloggen, ätit middag, tvättat diskat och bytat om till träningen. Nu sitter jag och dunkar musik eftersom jag är själv hemma, sånt man gillar skarpt ibland.

Men jag måste snart ringa mamma och fråga när vi ska äta kvällsmat, börjar bli ruggit hungrig och ett rykte säger mig att det blir potatisplättar (L)

Mina ben är fulla av träningsvärk, men vad spelar det för roll när det är träning idag?!
mot mot tyringe

och pappa, jag älskar dig! tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0