Äntligen är sommaren här på riktigt, men snart är den borta alldeles för fort

Idag är det den 1:e juli, kan ni fatta, DEN 1:e JULI?! Tjugo dagar kvar till min födelsedag, bara tjugo dagar kvar till jag blir 18 år gammal. Datumet jag har längtat efter i hela mitt liv. Helt amazing, jag kan knappt fatta det! Sen när dagen är kommen, jag har gått in på puben för första gången, dansat och sögit in musiken, kommit hem och sovit hela dagen, kommer jag bara längta tills jag är tjugo. Så jag äntligen kan dra ner till systemet, handla mina första cider och le stort som fan på fotot när jag visar mitt legg för personen i kassan, dra ner till stranden och bara njuta av stunden. Tjugo år och vuxen. Hur jävla bra låter inte det? Sen kommer 21, ännu bättre. 25, där stannar vi! Vem vill liksom bli äldre än 25? Inte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0