långledigt, ja tack!

Varför går dagarna så fort när man har lov? Klockan är redan ett och vad har jag hunnit med idag? Ingenting. Jo, käkat frulle. Jag som tänker att jag ska hinna med massor. Men nej, så blir det aldrig..

Det känns inte heller som om man vill göra någonting idag när vädret är såhär, helt grått. Så jag ska väll ta och få någon sak gjord innomhus. Bättre än att bara sitta här och slöa.

Igår var det ju sol, så jag och jennie passade på att dra till hbg. Gick lite i stan, stekte i solen. Skönt att känna att det snart är sommar, härligt. Jag köpte med mig en tjocktröja hem. Så jag får väll visa den sen. Men tills dess ska jag glädja mig över att dagen igår var så jäkla underbar, som det ska vara.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0