sista dagen denna veckan, i skolan

Sliten och trött, det är precis vad jag är just nu. Skit jobbig vecka har jag haft på praktiken, vill bara lägga mig ner och dö för en stund! Men nej. Jag ska packa min väska, måla mina naglar, kolla mitt hår hela tiden bara för det är så jävla tufft, sola, kola mitt hår lite till, skratta till sveriges värsta bilförare (på tv, JUST NU!), kolla nya avsnittet av gordon ramsey kitchen nightmares klockan 22.00 och tipsa er om en låt och mitt nya saltvatten spray, det absolut bästa jag någonsin köpt till mitt hår. 205 kr hos hårtotten i hlm, galant! Här är en bild:



Och här kommer en låt: (eller ja, låten!)



Imorgon är jag ledig, shalalalalaa! Då ska jag sola, så snyggt till min hårfärg. Fan vad jag älskar det och fan vad jag är nöjd! Idag har jag även kommit på typ 20 olika frisyrer som är så mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0