vitaminer är skit

På typ fyra dagar har min data bombats av ny musik. Fan vad jag gillar att vara olaglig när det gäller saker man gillar! Något jag däremot inte gillar är mitt jääääääävla arbete till livsmedelskunskapen. Det känns som om jag står helt still. Så trist är det. Fast jag redan har skrevit 4 sidor. Men sen samtidigt, vem fan vill skriva om alla sorters vitaminer och mineraler ordagrant? ingen.

Så jag är helt bajs på min lärare nu. Ska nog skriva det till henne på facebook.

Och bara för att jag är så less på detta nu, orkar jag inte ens skriva mer. Min väska är packad inför imorgon, direkt när jag kommer hem från skolan drar jag på match. Så lär vara hemma typ vid midnatt känns det som. Deprimerande.

På torsdag kommer studiebidraget. ÄR MAN GLAD ELLER?! men på onsdag missar jag greys och sen på fredag ska jag till tandläkaren. Där dog lyckan.

dunk dunk dunk
piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiip

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0