when you can live forever, what do you live for

Igår satt jag i skolan och somnade på lektionen, då bestämde mina kompisar att jag skulle sjukanmäla mig och gå hem. Skolsköterskan sa att jag var lik blek och borde vila. Så det åkte jag hem och gjorde. Hann inte mer än innanför dörren, innan jag somnade i soffan och sov i tre timmar. Imorse åkte jag till hlm, för att gå till barnmorskan. Satte in en p stav och det gör ont nu när jag inte är bedövad längre. Åkte direkt hem, somnade i soffan. Imorgon bitti ska jag bara sova så länge jag kan, eftersom jag är sjukanmäld. Gött, men samtidigt inte. Jag ska ligga hemma hela kvällen. On no, BIG no.

Eller kanske inte, ska iväg lite. Fast ändå vila. Och kolla en trevlig film som moi ska välja ut C: Personer som inte känner mig, vet inte hur detta kommer sluta. Jag äääääääälskar dom så kallade ''böl'' filmerna. Som igår, jag kollade Remember me. Gudomlig film, måste se den igen och igen och igen innan jag blir nöjd.

Snart orkar jag inte sitta här längre, min näsa rinner och mina ögon slår snart ihop. Kan informera att jag imorgon ska sätta upp en röd fin hylla på rummet till mina skor! För några par står på golvet helt ensamma, ILLA. Visar bilder när jag känner för det. Alright

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0