p.s vi ses igen

Om ca en månad sitter jag inte här och skriver meningslösa blogginlägg. Då sitter jag i min egen lägenhet i Helsingborg. Ja, så är det. Jag har fått en tvåa centralt i helsingborg på igentligen ingen tid alls. Jag är så glad, den är så vacker. Mitt rum består av flyttlådor och en smula kaos. Hur ska jag hinna allt på en månad? Jobba, jobba lite till och dessutom packa. Allting går så fort, men jag vägrar sakta ner.

Så mycket saker har hänt i mitt liv på så kort tid. Jag sa hela tiden till mig själv att 2012 kommer bli ett bra år. Jag ska göra det till ett bra år. Och med denna rivstarten kan jag inget mer än klappa mig själv på axeln och säga ''bra jobbat''. Jag tog mitt körkort, jag fick ett högre jobb och jag fick ett nytt jobb och nu ska jag flytta mig till Helsingborg. Vackra och underbara helsingborg. Alla morgnar kommer jag välkomna ute på balkongen med ett stort leende.

Det sista jag tänker på när jag går och lägger mig är ständigt samma sak. Vad har jag gjort för att få det såhär bra?. Jag har ingen aning, men ack vad jag älskar det!

RSS 2.0