april april

Vilken underbar morgon! Lite gråa moln, men vad gör det? Solen skiner och det kanske är varmt. Har inte varit ute ännu, haha. Ikväll står det träning på schemat och innan dess ska jag nog cykla en runda ner till ica. Jag har också funderat på om jag ska ta av och måla på nytt nagelack på mina naglar, men den tanken har jag inte gjort till verklighet ännu.

Idag måste jag fan ta tag i mitt projektarbete, känns som om jag hela tiden sjuter upp det. Illa. Sen måste jag kolla runt på lite klännigar inför skolavslutningen också, så jag hittar någon.

Men innan jag gör någonting annat ska jag hjälpa mamma med lite sysslor. Utan att hon vet om det, så snäll jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0