calling out

Söndag gott folk och vad brukar man göra på en söndag? I N G E N T I N G
Men så blir det inte idag. Jag vaknade upp av ett glatt sms och insåg att det måste hända lite grejer idag. Så strax ska bilen rulla till destination X. Haha! Ja, vi ska åka en runda men vi vet inte var. Hoppas det slutar regna för vi hade tänkt grilla korv när vi hittar något bra ställe, min familj och jag.

När jag kommer hem vet jag inte och jag vet inte heller vad jag ska göra då. Kanske skratta tills jag gråter åt wipeout. YES! Eller göra klart min bakbok. Det återstår att se tills jag kommer hem.

Nu ska jag försöka få lite liv i mitt hår och ta på mig en tröja och min snus-scarves. Sen rullar vi iväg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0