it's never the fall who kills you

Jag börjar ju nästan få in tempot här kände jag igår. Men idag gick det ner igen, jävlar att man inte hinner med allt man vill! Men så tänker jag, vad har jag igentligen gjort idag? Samma som igår, inte ett skit. Kollat färdigt på alla vsnitten av mammas pojkar. Och hör på fan, jag grät till finalen. Kinkig som jag är, hehe

Sen har jag lagat taco, varit hos tandläkaren, handlat, duschat och ja. Det var det. Typ TRIST! Och nu sitter jag här, försöker få till ett intresant inlägg om mitt intresanta liv. Jag har någonting jag hade kunnat berätta, men det håller jag för mig själv och hoppas på att det inte syns

Jag vill också tillägga att Marcus Jansson är underbar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0