så låt mig visa vägen

Igår var det fotboll hela dagen, därför jag inte satte mig vid datan.
Och idag var det tandläkaren. Så det blev ingen skola för mig. Apnice. Snart ska jag och pappa köra en runda till malmö, efter det ska jag umgås med mackan. Just nu mår jag så jävla bra inom mig. Jag orkar inte tänka på allt negativt, utan jag blickar bara framåt. skönt!

Så förutom smärtan i munnen. Mår jag prima ballerina.Många är nog lite fundersamma på vad som händer på valborg. Men vafan säger jag, det fixar sig alltid. Hittar man inget eller inte orkar dra till dk kan man supa till det hemma med ett par kompisar och dansa hela natten lång. Och ärlig talat, jag dansar hellre med 5 kompisar, än att jag sitter i dk och fryser hela kvällen. Varför göra det så jävla komplicerat?

Dessutom är det ju nu då ny vecka. Skönt tycker jag, så man får lite att göra. Imorgon är det praktik och fotbollen, onsdag är det ÄNTLIGEN grey's. Ishockey'n är avslutad (tack gud att HV71 vann). Tosdag går jag bara till 11, sen ska jag nog käka middag hos farmor och sen fotboll på det. Fredag blir det malmö med brudarna efter skolan och sen festligheter. Lördagen bjuder på galenskap och söndagen på fotbollsmatch

Kommentarer
Postat av: jenipeni

duh? du är inte så smart gumman. man åker hem fram emot kvällen ;) fett med drag i dk!

2010-04-27 @ 08:13:42
URL: http://jenipeni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0