sick puppies

Denna tråkia söndag är här igen. Ack. Nej nu ska vi inte vara buttra, tänkt på den nya veckan! Vad händer då?

Måndag: skolan (ÄNTLIGEN!!) sen öa, sen träning
Tisdag: träning
Onsdag: GREY'S!! tänkte på det mackan, ska vi dra ner till oz idag? :) 
Torsdag: träning
Fredag: DANMARK med stora bokstäver. Slipper den jävligt tråkiga livsmedelskunskapen för att dra till dk med min kära danska klass, kääääärlek
Lördag: Ja, vad händer då?
Söndag: Seriepremiär. På med Grässkorna och ge gärnet

Nu när jag skrev detta blev jag så sugen på att spela fotboll, så jag kom på mig själv med att längta till nästa söndag. Oops. För att få bort den känslan kan jag berätta att jag igår typ en timme över midnatt, fixade mina skor. Ja, jag stylade om dom helt enkelt. Nog om det, nu ska jag äääntligen äta, mitt andra mål för denna dagen. Har fastat lite idag, pga att jag igår åt upp 200g choklad. Jag fick ett starkt beroende, bara sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0