snart vuxen

Idag är det då lördag, det kan man tycka är trevligt eller bara trist. Och jag vet inte vad jag tycker idag, är så trött i kroppen, i huvudet och i ögonen. Därför undrar jag varför mitt hår och mitt smink blev så jävla bra just idag? Idag när jag inte har ett piss att göra. (Jo det har jag ju, men ingen fest att gå på).

Jag har tex varit på kyrkogården. Duschat. Pratat med mackan. Ätit. Varit ute och gått med vovven. Smsat. Gjort en ny spotify lista. Berättat för mamma vad jag önskar mig när jag fyller 18, mamma skakade på huvudet och tänkte ''du och dina jävla väskor'' när jag berättade att en Mullberry väska stog högst på min lista. Sen svimmade hon när jag berättade att den kostade 7 500 rikstaler. Hon blev inte mer lättad när jag berättade vad nummer två på min lista var. Den perfekta Alexander Wang väskan, bara 5 800 rikstaler. Nummer tre är ett par converse skor, med usas flagga. Då tänkte nog mamma ''du och dina jävla skor''. Då sa jag ''Man fyller bara 18 en gång i livet!

Nu ska jag kolla efter en resväska i källaren och äta choklad. Bäst att jag gör det innan det är försent!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0