you can cry when you get older

Nuförtiden bara regnar det in paket till mig, som om det vore julafton! Vad har jag fått på en vecka? 2 par skor, 120 ögonskuggor, 1 ring och en jacka. Sen väntar jag på ett ganska stort paket från hm och ett par skor till.

Så därför måste jag nu till ikea och det är ganska fort! Har absolut ingen aning om vart jag ska göra av alla mina skor, har helt enkelt för många! Eller nej, inte får många. Lagom. Jag har tillräckligt när jag inte har fler att köpa, då är jag klar med mitt handlande av skor.

Och just nu ska jag gå upp på mitt rum, mäta och fundera! Sen ska jag skriva ner alla mina tankar och få någon att åka till ikea med mig i dagarna, innan jag får några så kallade krampanfall

också ska jag laga taco (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0