did you say it? i love you

Julafton igår och det var bra. Bara mormor som saknades. Hade kunnat pussa tomten så fina julklappar jag fick, men det går inte. Eftersom han inte finns. Fick ge mig själv en julklapp, en dvd, så jag kan kolla mina älskade greys avsnitt. Eftersom tomten kom med boxen igår.

Idag är det juldagen, årets fest. Jag sitter hemma, varför? Har munnen att tacka det för. Kukhuvud. Ägde pappa på spel och umgåtts med min familj. Trevligt? ja. Men jag träffar min familj 365 dagar om året. Juldagen är bara en gång.

Jag sitter nu och suktar efter kramar. En varm famn att ligga i, andas och må bra. Tycka synd om mig själv och bara tycka om. Men här sitter jag och får ont i röven av stolen och ska snart lägga mig under täcket. Själv. Får sova med byxor och tröja på, eftersom det är så kallt. Den som kan värma mig dansar huvudet av sig på björket, svettas och mår bra.

Till råga på allt lyssnar jag på kent. Bara ett rakblad som fattas sen är cirklen sluten.
Nej fy. Borstar mina tänder och gråter till när George dör i greys, fan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0