cooler than me

Jag får alltid sånt kli i fingrarna när jag sitter här, direkt när jag sätter på datan vill jag bara skriva av mig allt jag har i huvudet. Jag vet att det inte går, men attan vad det svider. Så är det när man tänker mycket antar jag.

Sitter och lyssnar på någon dålig version av wavin' flag. Sög balle. Snart ska jag tvätta av mig allt sminket och krypa ner i sängen med den första säsongen av the hills. Köpte alla fyra idag, så ny väntar jag bara på att femman ska komma ut. När jag sen kollat alla, är det förhoppningsvis dag för den andra filmen av jens lapidus böcker att komma ut på film. Aldrig fucka upp. Fan vad jag längtar. Boken står och väntar på hyllan, men jag kan inte läsa boken förens jag har sett filmen. Så var det med snabba cash också, varför vet jag inte.

det blir bara så mycket bättre då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0