this love is taking all of my energi

Varje dag lär jag mig ständigt nya saker. Tänk vad världen är underbar. Jag träffar nya människor, skapar nya band och skrattar lite mer än igår. Ett exempel, fredagen den 9 juli. Vi var spontana och drog till vinslöv på förfest. Endast Jennie kände en av dom tjugo killarna. Det var skratt, skämt och skön musik. Vissa yngre och vissa äldre, värmen stekte och livet bara lekta. Och jag lever bara en gång. Efter många timmar av dansande och nya vänner, drog vi till kstad. Jag bara älskar när solen har gått ner och man fortfarande kan gå runt i klänning och bara ben. Klockan slog tio över ett och ett smockfullt tåg rullade hemåt, kärlek på den dagen måste jag säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0