break of dawn

Jaha, nu är det fult väder! Då kan jag ju skriva lite här!
Vad har hänt, vad har jag haft för mig?

Jag har varit på tosselilla, och det var SJUUUUUUUKT kul! Underbart väder och stek till max. Att sova i tält är väl inte min stora passion men det funkade. Lite sämre var att jag åkte på värsta förkylningen dagen innan vi åkte. Men det fixade sig!
Jag var på mackans student och det var något av det bästa jag gjort. Vilken dag och vilken kväll, helt underbart! Det vill jag uppleva igen och igen och igen
Fotbolls vm går starkt här hemma. kärlek
Några kalla cider har jag också hunnit med.
Jag har också hunnit handla en del saker, vilket gör att jag nu är i behov av en ny garderob. GENAST!

Ikväll ska jag grilla med fotbollen och nu ska jag ner och köpa hårfärg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0