if you fall hard, i fall harder

Igår kom jag hem från träningslägret. Jag var trött, sliten, glad, upprymd och tom. Allting på samma gång. Idag är jag trött och förvirrad. En gnutta arg också, arg på att det redan är måndag imorgon och att det redan är en ny vecka på praktiken. Jag vill ha lov, med stora bokstäver.

Nå vad händer idag? Klockan ska ställas fram en timme. Alltså sov jag en timme mindre inatt, vilket gör att jag inte ska göra någonting idag. Bara vila ut min trötthet. Det absolut bästa sättet att bli pigg, att inte göra någonting a l l s.

Att duscha nu går på fem minuter. Både roligt och tråkit. Jag älskar att känna det varma vattnet mot huden, men jag hatar att behöva vänta så länge på att balsamet ska verka i mitt hår. Nu behövs inte det, vilken befrielse.

Jag har hunnit gäspa fem gånger på denna tiden det har tagit att skriva detta inlägget (ca fem minuter). Då är man trött. Så med det avslutar jag denna texten och säger peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0