Alla har sina egna stjärnor

När jag kom till skolan imorse i det gråa vädret, sken plötsligt himlen upp. Jag fick reda på att vi slutade klockan elva, istället för klockan tre. U N D E R B A R T! Vi firade det med en tripp till kristianstad. Och det är aldrig fel!

Snart ska jag nog sätta på ett kol och bli klar med mitt vitamin och mineral arbete. Det är så jävla trist att jag bara vill bli klar med det. Så då är det nog bäst att jag snabbar mig, eftersom det ska vara klart på fredag. Attans.

Men innan jag gör det ska jag nog skriva in lite viktiga saker i min almanacka. Som tex, tyringedagarna i helgen. Vårfesten nästa helg. Sen utsparken den 9;de. Sen tar underbara Marcus studenten den 11;e.

Och på tal om marcus. Brevet jag fick hem i lördags, var så fint att jag bara var tvungen att pyssla lite med det :) Så nu Marcus, händer du på min wall of fame


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0