feels like home too me

Nu är jag vaken igen. Fast min kropp sover nog fortfarande.

Liseberg var underbart. Max 20 minuters kö, nästan inget folk och det var bra väder. Jag gick med ett gott skratt nästan hela kvällen tack vara dom som var med mig. Sista halvtimmen åkte vi bara flumrider, framvikt i båten och flodvis med vatten. Snacka om att jag var blöt, BLÖT med stora bokstäver.. Så när jag var hemma vid två på natten gick jag raka vägen in i duschen. Varmvatten, jag älskar dig.

Igår var jag hos morfar, fikade och hade det trevligt :) På kvällen dog jag hem till Jennie. Vi hade det lika kul som vi alltid har. Vänner sen barnsben. Var hemma tid halv tolv och hoppade ganska direkt isäng.

Idag blev det litta shopping. Ett par byxor, skor och en klänning fick följa med mig hem. Och ett par hörlurar. Sen när jag kommer hem ligger det brev i postlådan. Och i brevet ligger ett headset och en lapp. Jag älskar dig Marcus

Snart är min film färdigladdad och jag hoppas fan att den funkar. Hade hoppats på att se den ikväll med mamma. Gråta och känna sig sårad. Nu var den klar, så vi får hoppas på det bästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0