idag var det dax för ett nytt inlägg

Oj, här vare torrt! Känns som jag inte ens använt elektronik sen sisst jag skrev. Men det har jag ju. Mackan han puschar på mig varje dag så jag ska skriva någonting här. Men det är fan inte så lätt när man är med dom man älskar och bara njuter av livet. Och det är precis vad jag gjort dom senaste dagarna.

Jag har jobbat, på vääärldens bästa jobb. Mc donald's i mitt hjärta. Älskar doften, känslan och människorna. Allting med det är så jävla underbart. Jag är anställd i kassan, vill jag lära mig köket får jag det. Men jag älskar att träffa nya människor, så kassan är wunderbar!
Just nu lyssnar jag på eminem. den absolut snyggaste som finns och någonsin kommer att finnas (L)
Jag har festat hela helgen. och jag har faktiskt träffat alla dom människorna som står mig närmast hjärtat. På en och samma helg, har dom alla varit med på ett eller annat hörn. Så igår satt jag där i soffan och bara log
Idag har jag funnit min väg genom livet. Vilken konstig mening. Men jag har hittat det jag vill göra, jag har gjort upp en plan på hur jag ska ta mig vidare i livet efter min student. Jag älskar skolan och har inga planer på att sluta, därför ska jag fortsätta plugga. Inte kök, inte servering, inte hemma, inte innom pendelområde. Utan långt härifrån. En ny början, på det eviga livet. Det kan jag avsluta med en bild, för idag var jag lila


Kommentarer
Postat av: nettan

Wihoooo, vilken snygging. Grattis till jobbet

2010-06-01 @ 13:05:07
URL: http://nettanu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0