Jag ska bara klargöra en sak

Min blogg är min blogg. Här skriver jag precis vad jag tycker och tänker, som jag sagt innan också. Har man något att säga kan man lägga en kommentar. Men för helvete, anonymt? Vad är det för en feg jävel? Ärlig talat är jag så trött på människor som inte vågar stå för sina åsikter. Jag pekar inte ut någon, så det kan ni inte komma med sen. Jag är bara så trött på människor som har så mycket att säga men som sen inte vågar stå för det.

Man ger sig inte in i en diskussion man inte klarar av. Vilket också betyder att om man kommenterar någonting och inte lämnar ut sitt namn, kan man inte stå för den åsikten. Man kommenterar inte någonting man sen inte är berädd på att få svar på.

Jag sitter inte och svarar på anonyma kommentarer. Eftersom det är helt önödigt. Varför? Jo, personen vågar inte stå för det den skrevit och vågar inte gå in i en diskussion och ta emot motargumenten.

Vill man inte läsa min blogg gör man inte det. Det är helt frivilligt. Men det värsta jag vet är fega människor. STÅ FÖR VAD DU SKRIVER!

Går runt och leker vuxen, tror man kan en massa och tycker så mycket. Så vågar man inte stå för det. Suck, blir man trött eller vad?


Kommentarer
Postat av: natha

om du ska klargöra en sak får ju du acceptera våra kommentare som inte är anonyma?

eller du ser kanskle att vi har en poäng i de, eller hur? konstigt att du inte svara på min kommetnar? när ja skrev både mitt namn o min blogg så att ja kunde få ett svar! men nej de fick ja inte, så ja väntar , eller de är fortfarnade synd om lilla oskyldiga matilda olofsson?



ja väntar på ett svar!

ja vill visa dej vem det är som har rätt!

2010-05-17 @ 10:23:53
URL: http://blindloove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0