like a hurricane

Idag är det söndag, den dagen man kallar för vilodag. Jag brukar hata söndagar, men idag är den perfekt lämpad. Jag har så ont i hela kroppen, på precis vartända ställe. Hur fan lyckas man?
Det är bara fem skoldagar kvar, sen äre helg igen. Precis som denna helgen bjuder den på festligheter. Onsdagen där efter är det utsparken och då lär man inte vara pigg i skolan på torsdagen. Men vem fan är han som sagt att man ska ta det lugnt? Han är nog dum i huvudet. Man lever bara en gång!

I fredes hade jag planerat att jag skulle till tandläkaren. men jag hade ju självklart fel. Imorgon klockan 8 är rätt dag och rätt tid. Snurrig.com

Om man kanske skulle ta och gå på toa, slänga på sig en långtröja, dra lite vax genom håret och sen dra på match. Det låter fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0