make yourself at home

VIIIILKEN KVÄLL! Jag kan börja med att jag älskar mina vänner! Verkligen älsakr er.

Sen fortsätter vi med att vi började kvällen hos denise's syster, musik som fan och jävligt roligt sällskap. När klockan redan hade hunnit slå halv tolv, gick vi ner till byn. Jag som hade lovat att jag skulle hälsa på alla, tog ju i hand med gaanska många människor. Och jag kommer inte ihåg ett jävla namn. Eller jo, fast inte hur dom ser ut. Jag och denise tappade bort vartända jävel och när vi tillslut fick tag i dom var dom helt jävla förbannade. Då hade det varit slagsmål. Och ida såg förjävlig ut. Det lugnade ner sig, MEN när vi går förbi stationen sitter där några idioter som sitter och kallar denise för kille. Amanda fick flipp och skrek som fan. Sen fortsätter vi att gå och då vänder jag mig om och ska kolla vart dom andra är och BAM, det är typ värsta hönsboet. Och jag är som jag är, första slaget. Jag har en svullen kind och ont i högra handen, så det hade varit jävligt roligt att se dom andra! :D

Nej, jag bara älskar spontana händelser

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0