ska ni äta här eller ta med?

Vad timmarna går fort. Shit. Kan inte tiden bara stanna upp lite så jag kan pausa? inte? okej då, då kör vi

Jobbet idag gick strålande. Andra dagen och jag är redan inne i allting. Imorgon har jag 9 timmars jobb framför mig, ska bli skit kul. Och om jag inte jobbar, ska jag springa altarstensloppet. Känner mig så duktig.

Skolan idag var ganska chill. Stressigt mellan skolan och jobbet bara. En kvart sen skulle man vara iväg igen. Tight, men fine. Tur att jag börjar skriva om det jag gjorde sist under dagen. Lyckat

Jaja, nog om det. Idag fick jag reda på att vi nog drar till liseberg om två veckor. Dagen innan skolan slutar. Och dagen efter björket. ehm.. Jag har absolut ingen aning om hur detta kommer sluta. Jag ska iaf INTE åka kaffekopparna.

Tillbaka till det jag tänkte skriva om. I födelsedagspresent har jag nu fibblat lite fram och tillbaka och FÖLL DIREKT för ett par mossgröna converse skor när vi var inne på nilsons för ett tag sen. Så mamma, jag önskar mig dom när jag fyller år. Åhh, så fina. Men, när min första lön kommer in, ska jag direkt köpa mig ett par. Badarampampampaaaam
Ett bar blåa converse. Höga eller låga är ännu oklart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0