tell me what i wanna hear

Satte mig vid datan och kände att jag skulle skriva något underhållande. Men jag fick fan hjärnsläpp. Vilken otur.

Jag skulle igentligen spelat match idag, men den blev framflyttad till nästa helg. Tur i oturen kanske. Eftersom min näsa är snorig och vädret likaså.

Mackan blev lite ledsen igår över att jag inte hade nämt att jag skulle träffa honom idag. Så då gör jag det nu. Idag ska jag va med marcus och simon.

Men innan jag ska träffa dom måste jag sminka mig och få rätt på mitt skatbo till hår. Idag har det nog helt gett upp. Fasiken också. Får väll försöka platta till det lite snyggt.

Senare kommer syrran hem från väla och har förhoppningsvis med sig det jag skickade med bud. Orkade inte beställa det över nätet. Det kommer komma till användning om ett tag. Inte nu och inte idag. Men snart

Jag vet inte riktig om detta inlägget blev så speciellt underhållande. Därför slutar jag nog skriva nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0