The sky could be blue, I don't mind. Without you it's a waste of time.

Jag är så trött i hela kroppen idag. Så när jag kommer lägga mig is sängen kommer det inte ta fem minuter innan jag somnat. Orkar knappt hålla ögonen lppna. Men eftersom mackan trillskas med att jag inte skrevit något idag, fick jag göra det. med lite frågor

Vad gjorde min dag idag? Jag serverade 8 dagisbarn idag i restaurangen, när jag sätter ner efterrätten utbrister ena killan ''ÅHH, det är paj och glass och LÖV!'' en annan skriker ''wooow, och man kan äta det!''. Öööööversöta.
Vad är jag trött på? Människor som inte kan tänka själv och få saker gjorda
Jag är lycklig över? att mina vänner är guld värda
Jag längtar till? HELGEN!
En tyngd föll av mina axlar när? jag idag fick ett glatt besked, i love u
Vad händer imorgon? Skolan börjar klockan tre, restaurangen är kvällsöppen och fullsatt
Jag ska nu? packa upp min fotbollsväska
I framtiden vill jag bli? större
Jag älskar? min frilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0