En dag ska jag glömma alla dom som inte finns här idag.

Alla vill säker höra om min dag igår. Men den håller jag för mig själv. Den är helt enkelt för bra för att delas med andra!

Något jag satt och funderade på igår var varför jag bloggade. Det är inte många som läser säger någon, nej men det är inte därför jag skriver. Jag skriver för att avreagera mig. När någonting händer mig håller jag det för mig själv. Är jag ledsen eller blir illa behandlad visar inte jag det. Mår jag dåligt, tar jag ut det på tangenterna på datan. Jag har säker 100 texter på datan som är bara för mig själv. Texter om hur jag mår, hur jag känner och hur jag tänker. När världen suger, kärleken sårar och vänner sviker. Jag skriver om mitt liv, hur jag kan leva när alla såren bränner. Jag är stolt över mig själv, att jag står här idag. Att jag tagit mig förbi alla saker jag har mött, och tack vare det vet jag att:

Efter alla motgångar når man framgångar
Jag inte tror på kärleken
Man ska ta chansen när man har den, aldrig tveka
Jag är starkast ensam
Drömmar kan ingen döda
Jag mår bäst när jag sitter med min lillebror i famnen
Datumet 6/4 - 09 gjorde stor betydelse i mitt liv
Jag tror på ett liv efter döden, så du kan leva i evig frid mormor
Jag har lärt mig att ordet älska inte alltid betyder någonting för den andra personen
Livet kan förändras på en sekund
Vänner kommer och vänner går
Man inte ska försöka passa in, man ska vara sig själv
Och jag vet att Jag skulle offra livet för Marcus Jansson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0