What a' feeling

Shit. Vadå trött i armarna? Igår bar jag och snickrade med pappa så jag aldrig sett på maken. Och imorse vaknade jag upp och var trött i armarna. Tur i oturen. Men kul var det och snyggt kommer det att bli. Så jag kommer ju hjälpa honom mer, så kul var det!

Nu börjar denna veckan närma sig sitt slut. Som jag sa, tiden går fort. Så nu sitter jag och funderar på vad som händer denna veckan. Drar det lite snabbt här som en liten kom-ihåg-lista.

Söndag: Ringa frissan
Måndag: Skolan - utan engelska (alla lektioner vi har kvar, är inställda. FETT hjärta till min lärare!)
Tisdag: Servering sen träning
Onsdag: Servering och uppvärming
Torsdag: VI DRAR PÅ PICKNICK I GÖTEBORG!!! Liseberg here i come
Fredag: Kommer ligga pall
Lördagen bjuder väll på festligheter och söndagen på huvudvärk.

Utöver denna veckan, ska jag inom denna månaden till tandläkaren, köpa mat, packa väskan, på utbildning på donken, festa som fan på vårfesten, eventuelt springa tjejmilen, springa altarstenen och shoppa.

Nej, nu ska jag prova mina kläder som händer i garderoben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0