kalla mig färsk

Kanske dax nu. Jag älskar mitt liv, varje minut av det njuter jag. Jag har fina vänner och jag gillar skolan. På en månad har jag verkligen fattat vilka man ska lita på och inte. Jag har kapat av några band, skönt. Illa sagt? Ja kanske, men det är så jag känner. Jag går inte runt och sörjer över det och absolut inte runt och tänker på det. Mitt liv är mycket lättare och det har så mycket mer space när man får bestämma över sig själv. Lite jobbigt annars.

Har blivigt beroende, andreas grega och daniel adams-ray spelas konstant i mina öron. Får. inte. nog. Sen har jag pengar till min siesta biljett, hur jävla bra lät inte det? Kanske dags att dra dit nu. jadå! Kanske så att jag köper min biljett redan nu?

Annars då? Imorgon blir det att beställa studentmössan. Det är nästan helt sjukt, snart tar jag studenten. Med det avslutar jag detta, nu kallar sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0