jag gråter bara i regnet

Ännu en helg har nu passerat. Igår satter jag för första gången mina fötter bakom en bar. Jag har gått och blivit bartender på ekebo. Det var något av det roligaste jag gjort i helt mitt liv. Ännu en sak jag kan bocka av på min ''att göra innan jag dör'' lista. Stod i en lite mindre bar, mestadelen själv. Det var temop, det var dansbandsmusik, det var fullt ös och trevliga människor. När klockan sen slog tre gick jag utanför dörren och mot bilen. Satte händerna i fickorna och knep om dricksen. FAN vad bra jag är. Jag är så jävla nöjd över mig själv. Och ja, man får skryta och berömma sig själv när man gjort något bra! Jag har två jobb, fasta jobb. Jag har en lägenhet, jag har en bil och jag har vackra vänner. Vad mer kan man begära? Jag somnar alltid lycklig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0