I'm pretty fucking awesome but I'm not your bitch

jag sitter just nu med datorn i knät framför soffan och kollar på big brother. Jag har sett varje avsnitt och mer därtill och vet vad alla har sagt och gjort. Jag vet inte om jag ska vara stolt över mig själv eller bara tycka det är pinsamt. Ärlig talat, jag älskar det. Att veta att jag varje dag klockan tio sätter mig i soffan, kollar bb och slappnar av. Jag följer flera människors liv, liksom alla andra i sverige. Jag ser hur folk kan vara glada, arga, ledna, dumma i huvudet, underbara och helt jävla korkade. Den perfekta mixen. Ibland undrar jag hur folk tänker. Det gäller även folk här på utsidan.

Jag hatar när man tar någon för givet. Jag absolut hatar det. Och jag vet att hata är ett starkt ord, men jag HATAR verkligen det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0